Blog Nur Balqis Qahira

✔Lifestyle ✔Part Time Dari Rumah ✔Work at Home Mom ✔Home Office

Rabu, 30 Oktober 2013

Rawatan Mulut Berbau

Teks: Nur Balqis Qahira

       Masalah mulut berbau amat menyeksakan.Mulut yang berbau walaupun ketika tidak berpuasa sangat memalukan.Hal ini menyebabkan keyakinan diri semakin kurang kerana bimbang orang lain akan menutup hidung ketika kita sedang bercakap.Ada juga yang menyindir anda secara terbuka tentang bau mulut tersebut.Kawan-kawan pun mungkin akan menjauhkan diri kerana tidak tahan dengan bau yang kurang menyenangkan saat berbicara.       

      Jika ini yang anda hadapi,jangan risau.Kami akan bantu anda selesaikan masalah anda sekaligus menambah nilai hidup anda.Sebelum itu,mari kita lihat penyebab bau mulut yang kurang menyenangkan.



    Mulut Berbau dalam istilah perubatan disebut “Halitosis” atau dalam bahasa inggeris dinamakan “Bad Breath”.Ia berpunca daripada bakteria dan kekurangan air liur.Kekurangan air liur disebabkan oleh tekanan perasaan,pengambilan minuman alkohol,kekurangan air dalam badan,berpuasa(mengurangkan perembesan air liur).Mungkin anda tercari-cari cara untuk menyelesaikan masalah tersebut.



     Dr.Fresh(ubat kumur),itulah rawatan paling berkesan untuk masalah bau mulut yang kurang menyenangkan.Anda tidak perlu risau lagi untuk berbicara dengan sesiapa sahaja.Keyakinan diri juga akan bertambah apabila bau harum keluar dari mlulut anda saat berbicara.

      Dr. Fresh merupakan formulasi herba yang mengandungi ekstrak tumbuhan semulajadi dengan kombinasi tyme, green tea, mint, myrrh dan kayu sugi yang mampu menyegarkan, menghilangkan bau mulut dan membunuh bakteria di dalam mulut yang menjadi punca mulut berbau.Cara menggunakannya ialah ,penuhkan 1 penutup botol Dr.fresh,kemudian berkumur untuk 15-20 saat dan buang.Guna dua kali sehari.



In Shaa Allah,anda akan mendapat hasil yang memuaskan.

Harga sebotol: RM26.50(Semenanjung Malaysia)
                      RM30.50(Sabah&Sarawak)

Harga adalah termasuk kos postage.

Untuk penghantaran segera,sila klik butang tempahan di bawah.



Jika ada sebarang pertanyaan,hubungi kami :
No.tel : Whatsapp 010-7790237 / sms/call 019-4133702
Emel : nurbalqisqahira@gmail.com

Gigi Kuning?Nak Senyum Tapi Malu?Tercari-cari cara putihkan gigi?Klik SINI

1 ulasan:

  1. Ya...Pentingnya menitikberatkan kebersihan supaya tampil lebih berkeyakinan.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...