Blog Nur Balqis Qahira

✔Lifestyle ✔Part Time Dari Rumah ✔Work at Home Mom ✔Home Office

Ahad, 26 Januari 2014

Cara Memakai Perfume

Teks : Nur Balqis Qahira
Foto : Google

Korang suka memakai perfume?Saya bukan tak suka memakai perfume tapi saya jenis alah dengan wangian yang kuat.Saya lebih suka menggunakan losyen sahaja.Kalau menggunakan perfume,saya akan pening kepala.Tambah-tambah lagi apabila berada dalam kereta,memang saya akan loya dan muntah.

Biasanya,kita memakai perfume dengan menyembur pada pakaian yang kita pakai,kan?

Menurut petua yang terdapat dalam buku Koleksi Petua Untuk Wanita,cara memakai perfume adalah seperti berikut:

Titiskan haruman pada urat nadi di bahagian paling panas.

Di samping itu,titiskan juga haruman tersebut di sebelah dalam pergelangan tangan ,lekuk-lekuk badan,di belakang telinga,lutut,pelipis dan bahagian belakang yang paling sempit.

p/s: Gigi Kuning?Nak senyum tapi malu?Hilang keyakinan diri?Tercari-cari cara putihkan gigi?KLIK SINI



KELAS ONLINE ASAS BLOG BISNES & PENULISAN MASIH BERLANGSUNG!
KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT!



Pelajari Minda, Strategi dan Teknik Kekayaan 8 Ikon Jutawan Malaysia!
Kini, ikon usahawan Jutawan, Jurulatih Jutawan, Jutawan MLM, Jutawan Senyap, Jutawan Berani Gagal dan Jutawan Internet mendedahkan strategi SEBENAR DAN SATU-SATUNYA CARA bagaimana ANDA boleh mencapai kejayaan dalam bidang kewangan dengan cepat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...