Blog Nur Balqis Qahira

✔Lifestyle ✔Part Time Dari Rumah ✔Work at Home Mom ✔Home Office

Ahad, 17 November 2013

Dunia Digital Tanpa Sempadan



Teks : Nur Balqis Qahira
Foto : Pantai Teluk Kemang

Assalamualaikum..Pantai teluk Kemang.Sungguh mendamaikan dan tenang melihat alam ciptaan Allah s.w.t.Semoga hati kita juga tenang di dalam menghadapi apa jua situasi.Jika hati sedang gundah-gulana,beristighfar dan mengadulah padaNya.

        Hati umpama MAGNET! Ia umpama INVISIBLE MAGNET (MAGNET YANG TIDAK DAPAT DILIHAT) yang memancarkan tarikan kepada apa yang ditanamkan di dalam jiwa. Hati umpama cermin yang menjadi refleksi apa yang berlaku di dalam hidup kita adalah kerana lantunan tarikan magnet di dalam jiwa kita.Berfikirlah secara positif dan perkara-perkara positif akan datang dalam hidup anda.

       Ilmu  sangat penting di dalam kehidupan.Tanpa ilmu,kita akan terkapai-kapai dan sering tertinggal di belakang.Selagi kita hidup selagi itulah kita tidak berhenti belajar.Hidup tanpa ilmu ibarat kereta tanpa petrol.Cuba bayangkan kereta tanpa petrol,sudah tentu kereta tersebut tidak boleh meluncur di jalan raya.Begitulah jika hidup tanpa ilmu.Ada satu pepatah mengatakan,"tuntutlah ilmu sampai ke negara China".Maknanya,carilah ilmu sebanyak yang boleh untuk kemajuan dalam kehidupan kita.

     Zaman yang serba moden dan canggih ini banyak memberi manfaat jika kita menggunakannya dengan betul.Sebagai contoh,kita boleh menimba ilmu dan belajar dimana-mana sahaja walaupun terpisah dalam jarak yang jauh.Manusia boleh berkomunikasi dan berinteraksi dengan mudah dan cepat.Begitu juga belajar melalui kuasa di hujung jari.Hanya berbekalkan laptop/gadget dan internet serta yang paling banyak memainkan peranan ialah jari jemari kita.

     Bagi yang berminat untuk belajar membina blog untuk mengembangkan perniagaan tetapi menghadapi masalah kekangan masa,kalian boleh mendaftar belajar di kelas online kami.Masa belajar adalah fleksibel.Peserta boleh belajar mengikut kelapangan masa sendiri pada bila-bila masa dan belajar di tempat sendiri.Tidak perlu bersusah-payah menghantar anak ke pusat asuhan,tidak perlu mengambil cuti dan tidak perlu terkejar-kejar serta menempuh kesesakan jalan raya untuk menghadiri kelas online ini.
Hanya di hujung jari anda.Inilah penyelesaian kepada yang mahu belajar membina blog tetapi masalah kekangan masa.Terbuka kepada lelaki dan perempuan.

    Malah,peserta juga boleh belajar dimana-mana sahaja asalkan ada laptop/gadget dan talian internet.Bagi yang tiada produk,anda juga boleh menyertai program dropship kami.Untuk maklumat lanjut tentang dropship,sila klik sini :BERNIAGA TANPA PRODUK SENDIRI

    Selain itu,melalui kelas online ini,anda akan mendapat jaringan dan perhubungan sahabat-sahabat lain yang juga dari kalangan surirumah,suri bekerjaya.Boleh berkenalan dan bertukar pandangan.Inilah kumpulan sokongan yang perlu untuk wanita khususnya wanita yang bekerja dari rumah untuk mendapatkan semangat,pendapat,membina kenalan baru dan sebagainya.
Baca di sini selanjutnya :KELAS ASAS BLOG BISNES & PENULISAN

   Bagi yang sedang mencari idea bisnes dari rumah,kalian boleh dapatkan ebook 101 Idea Home-Based Bisnes. Antara yang terkandung dalam ebook ini ialah 101 idea bisnes dari rumah,strategi pemasaran secara offline dan online,khidmat pelanggan online,strategi pemasaran gaya Rasulullah,rahsia bisnes Siti Khadijah dan pengalaman usahawan berjaya.Harga ebook ini hanya RM50 sahaja.




RM50 sahaja

11 Sebab kenapa anda perlu miliki ebook ini.

Bab 1: 101 Idea Home-Based Bisnes
Bab 2: Mula Bisnes Tanpa Modal
Bab 3: Rancang, Sasar Matlamat
Bab 4: Strategi Pemasaran Online
Bab 5: Strategi Pemasaran Offline
Bab 6: Operasi Dari Rumah
Bab 7: Khidmat pelanggan Online
Bab 8: Produk Digital vs Produk Fizikal
Bab 9: Strategi Pemasaran Gaya Rasulullah
Bab 10: Rahsia Bisnes Siti Khadijah
Bab 11: Pengalaman Usahawan Sukses


Sila klik butang tempahan di bawah untuk PENGHANTARAN SEGERA!



Akhirkata, setiap apa yang ingin dilakukan perlu ada perancangannya.Tidak rugi untuk menimba ilmu untuk meneruskan kehidupan dan meningkatkan jualan.Buangkan rasa ragu-ragu anda.Berfikirlah secara positif dan bertindaklah sekarang.Masa tidak menunggu kita.Masa yang hilang tak dapat balik dah.Hindarilah segala pemikiran negatif dalam kehidupan kita.

Pelajari Minda, Strategi dan Teknik Kekayaan 8 Ikon Jutawan Malaysia!
Kini, ikon usahawan Jutawan, Jurulatih Jutawan, Jutawan MLM, Jutawan Senyap, Jutawan Berani Gagal dan Jutawan Internet mendedahkan strategi SEBENAR DAN SATU-SATUNYA CARA bagaimana ANDA boleh mencapai kejayaan dalam bidang kewangan dengan cepat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...