Nak Gaji Setiap21 hb?

Lokasi :Dimana-mana sahaja(online/offline)

Masa Bekerja : Fleksibel(bila-bila masa)

Part time/Full time

Syarat-syarat:

1.Warganegara Malaysia

2.Berumur 12 tahun dan ke atas

3.Ada Handphone

4.Ada Akaun Bank

Jika anda melepasi syarat di atas,"Tahniah" anda layak.

Nak GAJI 21HB DARI RUMAH?SILA MASUKKAN NAMA & EMAIL ANDA UTK SAYA MEMBERIKAN MAKLUMAT LENGKAP!

Full name

E-mail address

Nak Gaji Setiap 21 Hari Bulan Dari Rumah?

Friday, 17 January 2014

Khasiat Timun

Teks : Nur Balqis Qahira


Tak mengantuk pulak sekarang ni.12.45 am.Tiba-tiba teringat buku "Koleksi Petua  Untuk Wanita".Terbaca tentang khasiat timun ni.Jom kita sama-sama ketahui khasiat timun.

Kangkung dah turun harga.Timun pulak turun harga jugak?(Gurau jer,gurau pun tak boleh? )

Berita baik untuk yang menghidapi  penyakit kulit yang dikenali sebagai penyakit kurap.

Meh nak kongsikan petua ni.

Ambil sebiji timun yang masih muda lalu parutkan.

Sapu hasil parutan tadi tu kat kurap tersebut.

Biarkan selama beberapa minit sehingga air timun tu meresap ke dalam kulit.

Selepas tu,gosok timun tu perlahan-lahan kat kulit yang ada kurap.

Lepas tu,bersihkan dengan air yang bersih.

Selain tu,timun juga boleh sembuhkan mata yang gatal.Parutan timun itu lalu tempekkan pada mata ketika berbaring.

Bagi yang panas-panas badan,parutkan timun muda tu dengan batang sadri.Ambil airnya dan minum.

Masker Timun juga boleh digunakan untuk membersihkan wajah.Hiris timun tu nipis-nipis.Jangan buang kulit ya.Masukkan ke dalam mangkuk.Campur dengan putih telur dan susu tepung.Kisarkan kedua-dua bahan tersebut.Sapukan bahan-bahan yang dah lumat tu kat wajah.Biarkan selama 30 minit.Kemudian,bersihkan dengan air hangat/air suam.

Selamat Mencuba


12.45 am




No comments:

Post a Comment

NAK INCOME SETIAP 21HB?

Sila masukkan maklumat diri anda untuk membolehkan saya menghantar maklumat lengkap tentang BISNES PREPAID TONEEXCEL ini.
Nama
Email
No.Telefon

Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...