Nak Cari Apa?Taip Di Sini

"Peluang yang besar itu datang secara tiba-tiba....... datang tidak menentu masa...... datang disaat kita kesempitan atau kesusahan. Nilailah peluang itu secara bijaksana. Rebutlah peluang yang besar itu, kerana peluang yang besar itu boleh berlalu dengan tiba-tiba. Jangan jadikan Seribu Alasan untuk tidak merebut peluang yang besar itu!”

Nak Gaji Setiap 21 hb?

Lokasi :Dimana-mana sahaja(online/offline)

Masa Bekerja : Fleksibel(bila-bila masa)

Part time/Full time

Syarat-syarat:

1.Warganegara Malaysia

2.Berumur 12 tahun dan ke atas

3.Ada Handphone

4.Ada Akaun Bank

Jika anda melepasi syarat di atas,"Tahniah" anda layak.

Nak GAJI 21HB DARI RUMAH?SILA MASUKKAN NAMA & EMAIL ANDA UTK SAYA MEMBERIKAN MAKLUMAT LENGKAP!

Full name

E-mail address

Nak Gaji Setiap 21 Hari Bulan Dari Rumah?

Thursday, 20 March 2014

Petua Mengatasi Minyak Terpercik Ketika Memasak

Teks : Nur Balqis Qahira
Foto : Mak Cik Google

Siapa pernah buat macam gambar kat bawah ni?Aisehh..tersengih tu,mesti korang pernah buat.Betul tak?Mesti pernah kan?Saya pun pernah buat macam ni sebelum mengamalkan satu petua mudah dan senang untuk mengelakkan minyak terpercik semasa menggoreng ikan atau ayam(pecah rahsia).



Tutup muka dengan penutup periuk atau penutup kuali sambil membalikkan ikan,kalau kat dapur sorang-sorang takpe,kalau mak mertua atau tetamu tengok,sungguh tak sopan.Haha

Ada jugak yang berdiri jauh-jauh sambil muka berpaling ke belakang untuk mengelakkan minyak terpercik ke arah bahagian muka dan mata.

Mesti korang pernah buat kan?

Saya nak kongsikan satu petua yang sangat mudah untuk mengelakkan minyak terpercik ketika menggoreng ikan atau ayam.Mudah aje.


Potong limau kasturi seperti gambar di atas kemudian perah ke dalam minyak yang telah dituang ke dalam kuali.
Kemudian,goreng ayam atau ikan seperti biasa.

Lepas ni,korang tak perlu tutup muka dengan penutup periuk yer..Hehe

Selamat Mencuba.


Tercari-cari CARA PUTIHKAN GIGI,klik SINI

Bagi yang mengalami masalah seperti sukar tidur/insomnia,migrain(sakit kepala yang teruk),sakit-sakit badan,sakit kaki,kebas & kejang kaki,masalah saraf,gout,orang yang kuat berdiri/berjalan/berkawad,memandu kenderaan pada jarak yang jauh dan sangat bagus untuk wanita baru lepas bersalin/dalam pantang,amalkan penggunaan STOKIN AJAIB.Untuk maklumat lanjut,KLIK SINI








2 comments:

  1. saya suka kartun goreng ikan tu.. buat saya tersenyum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni mesti pernah buat macam tu kan?Hehe..

      Delete

NAK INCOME SETIAP 21HB?

Sila masukkan maklumat diri anda untuk membolehkan saya menghantar maklumat lengkap tentang BISNES PREPAID TONEEXCEL ini.
Nama
Email
No.Telefon

Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...