Blog Nur Balqis Qahira

✔Lifestyle ✔Part Time Dari Rumah ✔Work at Home Mom ✔Home Office

Selasa, 25 November 2014

Ada Laman Blog?Nak Job Tulis Review Tak?

Teks;Nur Balqis Qahira

Salam ceria dan hai,
Berita baik untuk semua pemilik blog yang mahu menjana pendapatan menerusi Advertorial.My.
Peluang untuk blogger menjana pendapatan dari blog semakin meluas.Penulisan dalam bentuk review adalah salah satu sumber pendapatan menerusi blog.Tawarkan khidmat menulis review kepada ribuan usahawan dan peniaga yang perlukan pendedahan tentang bisnes mereka. Terima bayaran upah yang sangat lumayan untuk menulis review di laman blog anda sendiri.


Apa Itu Advertorial?
Bagi blogger yang baru pertama kali mendengar perkataan advertorial ini,ini adalah sedikit penerangan tentang advertorial.
Advertorial.My ialah platform untuk blogger dan penulis berkumpul untuk menawarkan khidmat menulis artikel kepada usahawan yang mahu memperkenalkan produk atau perkhidmatan kepada umum melalui kaedah advertorial marketing.

Advertorial ialah gabungan perkataan Advertising dan Editorial iaitu kombinasi pengiklanan dalam bentuk editorial.

Kebanyakan advertorial di internet adalah melalui laman blog, di mana pemilik atau penulis blog akan menulis ulasan untuk produk, perkhidmatan, laman web atau apa sahaja yang di minta oleh pengiklan.

Sebagai balasan pengiklan akan membayar sejumlah wang sebagai pertukaran bagi khidmat menulis ulasan tentang mereka.

Sama ada anda sedar atau tidak,teknik pengiklanan begini telah lama wujud dan amat berkesan kepada pengiklan. Setiap hari kita di hidangkan dengan advertorial melalui kaca TV, akhbar, majalah, blog dan lain – lain saluran media.



Tak kira blogger baru atau lama(blogger Malaysia) boleh mencuba nasib untuk mengiklan blog sendiri untuk mendapatkan peluang penulisan advertorial ini.Anda berhak menentukan harga penulisan(caj) advertorial di blog anda.Bergantung kepada kekuatan dan trafik blog anda.Boleh bermula dengan RM50-RM300 untuk satu penulisan advertorial di blog.Syarat dan terma ditentukan oleh anda sendiri.

Cara Untuk Mendapatkan Peluang Penulisan Advertorial

1.Anda perlu mengiklankan blog anda di direktori blogger advertorial dengan mendaftar menerusi pautan ini-http://bit.ly/15sJQGA

2.Isi butiran dan kelebihan blog anda.Kemudian,tunggu pengiklan menghubungi anda.
Pengiklan boleh memilih untuk berhubung dengan anda melalui emel, telefon atau lain-lain.Anda yang tentukan sendiri bagaimana anda nak berurusan dengan pengiklan.

Mudahkan Pengiklan Temui Blog Anda!

Berminat untuk mendapatkan tawaran penulisan advertorial?
Boleh daftarkan blog anda di sini -http://bit.ly/15sJQGA

Bagi yang belum ada blog dan berminat untuk mempunyai blog sendiri,anda dialu-alukan untuk belajar di KELAS ONLINE yang dikendalikan oleh ABDR.Kelas ini berlangsung 100% secara online.Masa belajar adalah fleksibel iaitu mengikut kelapangan diri sendiri,Belajar di tempat anda sendiri.Hanya perlu akses ke internet untuk mengikuti kelas online ini.Sangat sesuai untuk anda yang super duper sibuk.Keterangan lengkap baca di sini -http://bit.ly/1146wKD(klik)

p/s;Bagi sesiapa yang tidak pernah lagi merasa buat duit dengan blog dan ingin mempelajari Asas Buat Duit Dengan Blog, saya kongsikan link dibawah ini untuk anda dan praktiskan hingga anda berjaya mendapat income anda yang pertama hanya dari blog-http://bit.ly/1zWKwxu(klik)

Selamat Mencuba.

Info Berkaitan :Jana Income Menerusi Advertorial
                         Buat Duit Dengan Blog

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...