Blog Nur Balqis Qahira

✔Lifestyle ✔Part Time Dari Rumah ✔Work at Home Mom ✔Home Office

Sabtu, 31 Oktober 2015

Jana Pendapatan Dalam USD | Kedai Affiliate Amazon Siap Lengkap Dalam 5 Minit Sahaja!

Siapa Lagi Nak Jana Pendapatan Mudah & Automatik Dalam Dollar Amerika(USD), Dari Kedai Online Terbesar di Dunia?


Produk paling hebat tahun 2015 sedang LIVE sekarang, dan untuk masa yang terhad anda boleh mendapatkannya dengan harga yang diskaun.

Amazon adalah kedai online terbesar di dunia.Mereka mempunyai ramai affiliate yang mempromosikan produk mereka.Amazon adalah salah satu platform yang terbaik untuk menjana pendapatan dalam USD.Inilah rahsia lubuk income USD.

Jana pendapatan online secara automatik dengan program affiliate Amazon dan sistem kedai affiliate dari Nichify. Buat duit dalam USD dari pasaran antarabangsa!

Kini,seorang Internet Marketer Malaysia kita telah mencipta satu sistem kedai online affiliate Amazon yang boleh di set up dengan mudah dan boleh membantu anda menjana pendapatan dalam USD secara automatik.


Dengan produk Nichify ini, sesiapa pun boleh membina kedai online sendiri dan mendapat pelanggan dari seluruh dunia, walaupun mereka:


 •    Tidak pandai membina laman web

 •    Tidak faham cara mengendali hosting
 •    Fail Bahasa English dalam SPM
 •    Tidak pandai mencari pembekal
•    Tidak sanggup menguruskan shipping
 •    Tidak berani melaburkan modal yang besar





Produk ini akan mengegarkan pasaran Malaysia dan membantu ramai rakyat Malaysia untuk menjana pendapatan sampingan dalam USD, tanpa perlu keluar rumah atau berjumpa sesiapa.

 Ini bukan MLM, bukan pelaburan saham, atau sebagainya.


Ini peluang anda untuk membina bisnes online yang sah & menguntungkan serta menjana pendapatan dalam USD.


Maklumat lengkap,tonton video PERCUMA dahulu,klik[Kedai Affiliate Amazon Siap 5 Minit]




Baca Dengan Teliti..


Bagaimana sistem "francais" Nichify ini berfungsi?

Sistem Nichify menggunakan program affiliate dari Amazon, tetapi dengan cara yang berbeza. Affiliate lain mempromosikan produk secara terus ke laman Amazon dan hanya mendapat komisen jika jualan dihasilkan dalam masa 1 hari.

Dengan sistem Nichify, anda membina kedai online anda sendiri, dan prospek memilih produk seperti dalam kedai online lain. Apabila mereka ingin membayar, barulah sistem Nichify akan menghantar mereke ke laman Amazon dengan ID affiliate atau agen anda.

Dengan cara ini, anda mendapat komisen kalau jualan dihasilkan dalam masa 90 hari!

Apa itu program "affiliate" sebenarnya?

Program affiliate adalah satu sistem "agen" secara online. Anda boleh mempromosikan produk-produk dari penjual, dan mendapat komisen apabila anda hasilkan jualan. Semua jualan dihasilkan secara online dengan kaedah pemasaran Internet. Anda tidak perlu berjumpa prospek atau membeli produk terlebih dahulu.

Ini bukan MLM, forex atau sebarang scam.. Sistem affiliate ini adalah sah di sisi undang-undang, dan 100% patuh pada syarat-syarat Amazon sendiri!

Adakah ia sama dengan konsep "drop shipping"?

Tidak. Ia jauh lebih mudah dari drop shipping kerana anda tidak perlu membuat pesanan dari pengilang atau pembekal. Prospek and buat bayaran terus ke Amazon, menggunakan pautan istimewa anda (link affiliate).

Boleh tak saya jual produk saya sendiri dalam kedai ini?

Nichify bukan sistem kedai konvensional. Produk yang dipaparkan diambil dari Amazon. Jadi, anda tidak boleh masukkan produk anda sendiri kerana produk anda tidak wujud di Amazon. 

Tetapi, anda boleh membuat blog post atau page biasa dan menjual produk anda dengan kaedah manual.

Berapa bayaran untuk menyertai program affiliate Amazon?

Anda boleh menyertai secara percuma dengan mendaftar disini. Tiada bayaran yang dikenakan.
Amazon akan membayar anda komisan dalam USD melalui cek ke alamat rumah anda. Cek ini boleh ditunaikan di mana-mana bank tempatan dan akan mengambil masa 3-4 minggu untuk clear.

Adakah rakyat Malaysian membeli dari Amazon?

Ya, memang ada ramai yang membeli dari Amazon. Tetapi, pasaran antarabangsa jauh lebih besar dan menguntungkan dari pasaran Malaysia sahaja - dan Amazon menjual kepada lebih dari 200 negara!

Anda akan menjana komisen dalam Dollar US atau USD. Cuba anda bayangkan: kalau anda hasilkan USD100 secara komisen, anda sebenarnya dapat lebih dari RM400 untuk usaha yang sama!

Jadi dengan Nichify saya perlu mencari prospek dari luar negara?

Tidak! Anda tidak perlu cari apa-apa prospek. Prospek anda menjumpai website anda apabila mereka membuat carian dalam Google. Mereka sebenarnya tidak tahu (dan tidak peduli) yang anda berada di Malaysia.

Amazon yang akan kutip bayaran, menghantar produk, dan menguruskan bantuan pelanggan. Kerja anda dapat trafik dan hasilkan jualan secara online SAHAJA.

Adakah saya boleh membuat unlimited website dengan harga murah sekali-bayar ini?

Tidak. Nichify bukan plugin WordPress atau skrip murahan yang anda download dan pasang ke hosting sendiri, dimana anda juga akan menanggung kos tambahan nanti. Harga one-time payment yang anda bayar akan cover untuk hosting, backup, sekuriti, upgrade, updates, support dan lain -lain untuk selama-lamanya.

Tidak logik jika harga murah yang anda bayar ini dalah untuk membina beratus-ratus website, betul tak? Kalau apa yang anda cari adalah skrip murahan yang tidak menerima updates atau support, Nichify bukan jawapannya.

Harga promosi yang dipaparkan di sini adalah untuk satu website. Tetapi di Nichify anda boleh membeli website tambahan, seberapa banyak yang anda nak, pada bila-bila masa dengan membuat tempahan baru menggunakan borang tempahan yang sama.

Harga biasa adalah jauh lebih tinggi dan dalam USD, jadi rebutlah peluang ini untuk mendapat website anda dengan harga yang paling best.

Sistem Nichify boleh buat blogging atau minisite?

Ya! Dengan sistem Nichify anda juga boleh buat blog atau minisite dengan mudah. Tonton video di atas untuk melihat demo membuat blog.

Boleh tak saya promosikan produk affiliate lain?

Anda boleh mempromosikan apa-apa sahaja produk affiliate, dengan membuat blog post atau page biasa dalam Nichify. Tetapi, produk affiliate lain tidak boleh dimasukkan ke dalam "Shopping Cart" kerana produk tersebut tidak dijual oleh Amazon!

Kenapa saya tidak perlu beli hosting atau domain?

Nichify adalah sistem "hosted". Anda tidak perlu beli web hosting secara berasingan. Website yang anda bina akan wujud sebagai subdomain (Lihat website contoh).

Sekiranya anda mahu menggunakan nama domain sendiri, anda boleh membelinya secara berasaingan dan gunakan untuk website anda, tetapi langkah ini adalah 100% optional.

Diskaun 90%.Harga produk akan naik tidak lama lagi, jadi jangan terlepas peluang keemasan ini untuk mendapatkan sistem "kedai affiliate segera" dari Nichify!

Dapatkan Sekarang,Tonton Video PERCUMA untuk maklumat lengkap.

KLIK[Kedai Affiliate Amazon Siap 5 Minit]

  






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...