Blog Nur Balqis Qahira

✔Lifestyle ✔Part Time Dari Rumah ✔Work at Home Mom ✔Home Office

Isnin, 15 Februari 2016

Cara Pasang Banyak Akaun Instagram Dalam Satu Smartphone

Teks  & foto ; Nur Balqis Qahira

Assalamualaikum,hai

Lama tak update blog ni sebab agak sibuk kebelakangan ini,namun hari ini saya luangkan sedikit masa untuk update blog ni.
Saya nak sebarkan berita gembira ni yang membuatkan para usahawan online pasti suka!



Korang perasan tak?
Start 8 Februari 2016 instagram dah upgrade,lebih seronok!

Kenapa?Sebab instagram dah ada 'account switching'.
Sekarang korang dah boleh pasang banyak akaun instagram dalam satu smartphone.

Korang dah boleh pasang 5 akaun instagram serentak!
Tak perlu install guna macam-macam apps.

Jom saya tunjukkan cara pasang banyak akaun instagram dalam satu smartphone kesayangan korang.

Langkah Pertama:
Log in macam biasa ke akaun instagram korang.
Kemudian,klik setting kat bahagian atas sebelah kanan.

Cara Pasang Banyak Akaun Instagram Dalam Satu Smartphone


Langkah kedua:
Cari "Add Account" kemudian klik.
Log in ke akaun instagram anda yang lain atau kalau nak tambah akaun,klik sign in.

Cara Pasang Banyak Akaun Instagram Dalam Satu Smartphone,Buat Duit Dengan Instagram


Taraaa..
Dah siap.


Cara Pasang Banyak Akaun Instagram Dalam Satu Smartphone,Buat Duit Dengan Instagram

Cara Pasang Banyak Akaun Instagram Dalam Satu Smartphone,Buat Duit Dengan Instagram

Setakat ini,saya fokus untuk 2 instagram iaitu ;
1)nurbalqisqahira 
Instagram yang ini saya fokus bina pendapatan pasif iaitu buat duit dengan handphone.
Kerja sekali tetapi hasil berkali-kali.

2)qahiradream
Manakala,yang ini pula fokus kepada syarikat yang baru saya bina,beroperasi 100% secara online sahaja.Ia lebih kepada pendapatan aktif.Siapa nak jana pendapatan dengan droship boleh hubungi saya,nak borong atau nak jadi agen pun boleh.

Jom follow saya di instagram.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...