Nak Gaji Setiap21 hb?

Lokasi :Dimana-mana sahaja(online/offline)

Masa Bekerja : Fleksibel(bila-bila masa)

Part time/Full time

Syarat-syarat:

1.Warganegara Malaysia

2.Berumur 12 tahun dan ke atas

3.Ada Handphone

4.Ada Akaun Bank

Jika anda melepasi syarat di atas,"Tahniah" anda layak.

Nak GAJI 21HB DARI RUMAH?SILA MASUKKAN NAMA & EMAIL ANDA UTK SAYA MEMBERIKAN MAKLUMAT LENGKAP!

Nama

No.Telefon

Emel

Thursday, 2 January 2014

Fenomena Kepala Tersepit Di Kerusi Sekolah


Teks : Nur Balqis Qahira
Foto : Sumber dari facebook

Hari kedua tahun baru 2014.Hari ni ramai yang post gambar budak sekolah rendah tersepit kepala di kerusi.Alahai..kenapa boleh jadi macam ni dik oii?Rasa nak tergelak je tengok tapi kesian pulak.
Nak keluarkan kepala tu macam mana selain menggergaji kerusi tu..

Satu hari nanti,bila dah dewasa, mesti adik-adik yang pernah merasa pengalaman tersepit kepala ni tergelak sendiri kan?Ye la..macam-macam pengalaman pada hari pertama persekolahan.

Apapun,jaga keselamatan diri sendiri.Belajar rajin-rajin.Ingat pesan dan nasihat mak ayah.

Selamat tahun baru 2014!

Semoga tahun baru ini membawa lebih banyak kejayaan,kebahagian dan keberkatan dalam hidup kita.

.............................................................................................................................................
Jom tambah pendapatan melalui handphone/simkad..
Untuk maklumat lanjut,Klik sini ya>>PANDUAN MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE


Cara Terbaik Putihkan Gigi Anda:160114



No comments:

Post a Comment

NAK INCOME SETIAP 21HB?

Sila masukkan maklumat diri anda untuk membolehkan saya menghantar maklumat lengkap tentang BISNES PREPAID TONEEXCEL ini.
Nama
Email
No.Telefon

Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...