Blog Nur Balqis Qahira

✔Lifestyle ✔Part Time Dari Rumah ✔Work at Home Mom ✔Home Office

Sabtu, 20 Jun 2015

Komisen Ke-16 Hasil Penggunaan Handphone


Teks ; Nur Balqis Qahira

Foto : Milik Peribadi


Kelebihan yang paling best ialah sebagai pengguna simkad kita juga boleh buat duit melalui program referral/affiliate ini.


Hai dan salam ceria,
Semoga anda berada dalam keadaan sihat sejahtera dan baik-baik saja.

Anda pengguna handphone?
Nak tak dapat income setiap 21 hari bulan?

Jom saya tunjukkan bukti syarikat telco bayar komisen kepada saya sebagai pengguna simkad ini.


Syarikat bayar komisen lebih awal seperti yang dijanjikan.Janji setiap 21 hari bulan tetapi 19 hari bulan dah masuk.Nak tak?


Inilah pendapatan pasif sebenar.
Kerja sekali tetapi hasil berkali-kali.

Handphone satu keperluan.
Topup tidak perlu diperingatkan.
Repeat sale akan berlaku setiap bulan.

Cara ToneExcel Membayar Komisyen Terus KeAkaun ANDA.

Maklumat Pembayaran Komisyen di Program ToneExcel:

1. FastTrack Bonus: Setiap seorang yang anda sendiri taja, anda akan diberikan bonus RM20 dan anda boleh taja seberapa ramai yang anda suka, tiada limit. Jika anda menaja dari 1-15hb, bonus akan dibayar pada hujung bulan, jika anda menaja dari 16-31hb, bonus akan dibayar pada 11hb berikutnya. Setiap pembayaran bonus akan di tolak RM3 untuk kos pengurusan.



2. Komisyen Top-up: Setiap orang yang anda taja sendiri, dipanggil Level-1, dan sesiapa yang ditaja oleh Level-1 dipanggil Level-2, begitulah seterusnya. ToneExcel membayar komisyen setiap kali mereka topup sehingga Level-3 dan setiap level adalah infinity. Komisyen topup dari 1-31hb akan dibayar pada 21hb berikutnya. Asalkan komisen tersebut melebihi RM30,ToneExcel akan transfer ke akaun anda,jika tak cukup,mereka akan simpan dan dibawa ke bulan berikutnya.Setiap pembayaran bonus akan di tolak RM3 untuk kos pengurusan.

Komisen ini juga boleh diwarisi asalkan simkad tersebut aktif.

Komisyen yang dibayar kedalam akaun bank anda adalah:
(Jika kita sendiri top-up dari RM20-RM59)
Level-1 sebanyak 6%
Level-2 sebanyak 3%
Level-3 sebanyak 11%

(Jika kita sendiri top-up dari RM60 dan keatas)
Level-1 sebanyak 10%
Level-2 sebanyak 3%
Level-3 sebanyak 13%

Lihat satu contoh di sini:

Apa akan terjadi jika anda berjaya menaja 10 orang di Level-1,dan Level 1 anda juga berjaya menaja 10 orang setiap seorang di Level 2dan Level 2 anda juga berjaya menaja 10 orang setiap seorang di Level 3.Anggapkan setiap seorang top up RM30 setiap bulan.

Level-1   10 X RM30 X 6%= RM18
Level-2   10 X 10 X RM30 X 3 % =RM90
Level-3    10 X 10 X 10 X RM30 X 11%= RM3300
Total RM3408



Bulan tersebut anda akan mendapat RM3408.Siapa nak bagi...tapi yang penting,agak-agaknya lah,bulan depan mereka akan topup lagi tak?Jawapannya pasti YA.Dan ini bermakna,bulan depannya anda akan dapat komisen lagi,itulah yang akan terjadi kepada anda setiap bulan.Tiap-tiap bulan dapat komisen.

   Syarat untuk menjadi agen penjual simkad ini amat mudah.Anda tidak perlu mengeluarkan modal yang banyak.Anda juga tidak perlu menyimpan stok yang banyak.Modal yang diperlukan hanyalah RM100(termasuk buku panduan) berbanding jika anda ingin  buka kedai jual topup atau jual handphone.

   Syarat ataupun kelayakkannya,hanyalah dengan menjadi pengguna simkad tunetalk/toneexcel ini terlebih dahulu.Itu sahaja.Anda hanya berkongsi kelebihan simkad ini dengan rakan-rakan atau saudara mara melalui laman sosial seperti facebook dan lain-lain.

Nah,inilah rahsia menjana pendapatan melalui telefon bimbit.Hanya menggunakan simkad Tune Talk Tone Excel ini ,anda berpeluang menikmati kelebihan-kelebihan seperti yang dinyatakan di atas.Bertukarlah kepada simkad Tune Talk Tone Excel.Jadilah pengguna yang bijak.Jadikan telefon bimbit anda sebagai modal kecil untuk anda menjana pendapatan.


Walau apa sahaja bisnes yang anda lakukan di dunia ini benda paling penting adalah telekomunikasi iaitu HANDPHONE.

Jadi,apa alasan anda untuk TIDAK MAHU join Toneexcel kerana handphone adalah keperluan paling utama yang WAJIB anda ada.

Gunakanlah telco Simkad Tone Excel yang membayar anda.



Daripada:
Nur Balqis Qahira
010-7790237(sms/whatsapp)
nurbalqisqahira@gmail.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...