Nak Gaji Setiap21 hb?

Lokasi :Dimana-mana sahaja(online/offline)

Masa Bekerja : Fleksibel(bila-bila masa)

Part time/Full time

Syarat-syarat:

1.Warganegara Malaysia

2.Berumur 12 tahun dan ke atas

3.Ada Handphone

4.Ada Akaun Bank

Jika anda melepasi syarat di atas,"Tahniah" anda layak.

Nak GAJI 21HB DARI RUMAH?SILA MASUKKAN NAMA & EMAIL ANDA UTK SAYA MEMBERIKAN MAKLUMAT LENGKAP!

Full name

E-mail address

Nak Gaji Setiap 21 Hari Bulan Dari Rumah?

Thursday, 30 January 2014

Jana Pendapatan Melalui Handphone/Simkad

Teks:Nur Balqis Qahira
Foto:Milik Peribadi

30 Januari 2014

Dunia Wanita Siber



Kepakaran saya ialah membantu menambah nilai hidup masyarakat khususnya suri rumah dan suri bekerjaya untuk menjana pendapatan hanya dari rumah sahaja.Salah satunya ialah membantu kalian menjana pendapatan melalui handphone dan simkad yang kalian guna.Hanya menggunakan satu simkad sahaja,kalian sudah layak menikmati kelebihan simkad tersebut.

Tadi,saya tergerak hati untuk login kat maybank2u.Klik pada 'account & banking',tiba-tiba jumlah tersebut bertambah.Ingatkan ada yang silap transfer.Lepas tu,klik pada "todays transaction',oh,rupanya pendapatan sampingan yang saya dapat dari simkad yang saya guna sekarang.Ini yang membuatkan saya sangat setia untuk menjadi pengguna simkad ini dan menggalakkan kalian turut menggunakannya.

Lihat perbandingan simkad yang saya guna sekarang berbanding dengan simkad kalian sekarang.

Banyak beza tak?Banyak kan?Jadi,jadilah pengguna setia yang bijak.

Jadikan handphone anda sebagai aset yang mampu menjadi sumber pendapatan anda.Bukan penghabis duit semata-mata.

Syaratnya,anda hendaklah menggunakan satu simkad ini dan jaga baik-baik.

Hanya guna dan sebarkan kelebihannya.


Jemput luangkan masa tengok video ni ya.

Jadikan handphone anda salah satu sumber pendapatan yang boleh diwarisi oleh waris anda.



Macam mana caranya?Nak tahu lagi?

Klik sini ya:CARA MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE


No comments:

Post a Comment

NAK INCOME SETIAP 21HB?

Sila masukkan maklumat diri anda untuk membolehkan saya menghantar maklumat lengkap tentang BISNES PREPAID TONEEXCEL ini.
Nama
Email
No.Telefon

Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...