Nak Gaji Setiap21 hb?

Lokasi :Dimana-mana sahaja(online/offline)

Masa Bekerja : Fleksibel(bila-bila masa)

Part time/Full time

Syarat-syarat:

1.Warganegara Malaysia

2.Berumur 12 tahun dan ke atas

3.Ada Handphone

4.Ada Akaun Bank

Jika anda melepasi syarat di atas,"Tahniah" anda layak.

Nak GAJI 21HB DARI RUMAH?SILA MASUKKAN NAMA & EMAIL ANDA UTK SAYA MEMBERIKAN MAKLUMAT LENGKAP!

Nama

No.Telefon

Emel

Tuesday, 22 April 2014

Cerita Si "Tukang Urut" 24 Jam

Teks : Nur Balqis Qahira
Foto : Koleksi Peribadi
Catatan Harian

"Dik,pantang betul-betul tau,jangan jadi macam akak,sakit-sakit badan sebab tak pantang betul-betul."Teringat saya akan kata-kata seorang jururawat ketika saya sedang menyusukan Qaleesya di NICU,2 tahun yang lepas.


Selama 3 minggu saya berpantang di wad kanak-kanak(NICU) kerana Qaleesya dilahirkan dalam keadaan pramatang 33 minggu dengan berat hanya 1.8kg.Saya tidak mengalami torehan episiotomi dan ini memudahkan saya bergerak tanpa risau.Maklumlah,ibu muda dan tiada pengalaman berpantang,katakan.Lagipun,saya berjauhan dengan mak,saya kat utara tanah air,mak kat Sarawak,apalagi berpantang ikut prosedur sendiri jer.Hanya berurut selama 3 hari dengan mak bidan.Tetapi tetap bertungku jugak.

Qaleesya ketika berumur 3 hari di NICU


Saya memang tidak tahu langsung kaedah berpantang yang betul masa tu.Jadi,saya hanya berpantang makan dan berpantang dengan suami jer.Stokin pun saya hanya pakai ketika berada di hospital.Nasib baik ada seorang makcik yang baik hati yang merupakan jiran sebelah rumah saya menerangkan apa yang patut dan tak patut dilakukan ketika berpantang.

Selepas setahun,saya mula sakit-sakit badan.Inilah akibat tidak berpantang dengan betul.Saya berurut lagi dengan mak bidan selama 3 hari masa tu.

Baru-baru ni,saya mengalami sakit-sakit badan yang boleh dikatakan teruk.Sakit dibahagian belakang rasa macam kena pukul.Kalau berdiri lama-lama,terasa nak tumbang.Rasa nak pengsan.Saya pun mengamalkan penggunaan STOKIN AJAIB ketika siang dan juga semasa tidur malam.

Alhamdulillah,rasa sakit-sakit badan berkurang keesokkan harinya.Tidur pun lena guna stokin ni.

Selepas 3 hari berturut-turut mengamalkan penggunaan STOKIN AJAIB,badan mula terasa segar semula selepas bangun pagi.Rasa sengal-sengal badan terutamanya di tengkuk dan bahagian belakang badan beransur hilang. STOKIN AJAIB ni umpama ''tukang urut" 24 jam.Sarungkan di kaki dan rasai kesannya selepas 3 hari penggunaannya.



Oh ya,mungkin anda masih tidak tahu apa rahsia yang ada pada stokin ini.Mari saya bongkarkan rahsianya.Stokin Ajaib @ D’NIFI adalah Stokin Bertenaga Bio(Berteknologi Nano dari Jepun) diperbuat dari kain kapas berkualiti premium dengan rekabentuk yang selesa dipakai. Memberi perlindungan istimewa ke atas tubuh terutamanya pada bahagian kaki. Ia mengandungi BIO-SERAMIK yang mengeluarkan pancaran INFRA MERAH JARAK JAUH dan BERION NEGATIF.

PERTANYAAN

Ada Side effect tak?
- Tak perlu risau kerana ia tak mendatangkan side effect pada anda atau anggota badan anda. Effect anda akan dapat adalah kesihatan yang semakin baik.

Macam mana nak basuh?
- Basuh guna tangan sahaja.Jangan basuh guna washing machine yer.

Pakai Waktu bila?
-Boleh pakai waktu bekerja dan waktu tidur .

Boleh Tahan Berapa Lama ?
- Boleh tahan selagi ia dalam keadaan baik.

Ibu mengandung pun boleh guna jugak ya terutama jika sakit-sakit belakang,bengkak pada kaki dan masalah tak boleh tidur.

Bagi kalian yang mengalami masalah seperti berikut,amalkan penggunaan STOKIN AJAIB dan rasai kesannya seawal 3 hari.

>Sukar Tidur
>Sering Sakit kepala
>Baru lepas bersalin
>Kejang dan kebas kaki
>Sengal-sengal badan
>Bisa-bisa pada kaki dan tangan
>Kuat berjalan/berdiri
>Gout
>Memandu kenderaan dalam jarak yang jauh
>Masalah saraf



Antara Faedah STOKIN AJAIB

1. Membantu melancarkan peredaran darah

2. Membantu dan menggalakkan sistem perpeluhan

3. Mempertingkatkan struktur serta kekuatan tubuh manusia.

4. Mencegah pembiakan bakteria.

5. Mengatasi serta menghilang bau busuk

6. Melegakan gatal-gatal dan membantu penyingkiran toksid melalui kaki

7. Dapat membantu melegakan kelumpuhan dan kekejangan otot dengan berkesan

8. Sangat bagus di gunakan oleh bakal-bakal jemaah yang akan menunaikan Ibadah Haji atau Umrah

9. Membantu mengelakkan kekejangan dan lengoh-lengoh pada bahagian kaki terutama ketika berjalan kaki, bersukan atau memandu kenderaan dalam jarak yang jauh

10. Dapat menyerap peluh dengan cepat dan berkesan, supaya kaki sentiasa kering dan selesa

11. Membantu untuk mengatasi masalah migrain / sakit kepala

12. Membantu mengatasi masalah kebas-kebas kaki dan tangan

13. Membantu mengatasi masalah bisa-bisa kaki dan tangan

14. Sangat bagus digunakan oleh ibu-ibu yang dalam berpantang

15. Sangat bagus digunakan oleh mereka yang mengalami masalah saraf atau pengidap angin ahmar

16. Sangat bagus untuk mereka yang bertugas dengan banyak berjalan atau berkawat terutama kepada Jururawat, anggota Bomba, Polis, Tentera, Guru dan pasukan keselamatan


Stokin Ajaib Menjadi Pilihan Ramai Pengguna Masa kini


Siapa yang perlukan STOKIN AJAIB ini?

1.Mereka yang banyak berjalan/berdiri/berkawat/memandu kenderaan pada jarak yang jauh
2.Jururawat
3.Anggota Bomba
4.Polis
5.Tentera
6.Guru
7.Pasukan Keselamatan
8.Wanita Baru Lepas Bersalin
9.Pesakit Insomnia
10.Pesakit Migrain(sakit kepala yang teruk)
11.Pesakit Gout
12.Insomnia/Sukar tidur
13.Sesiapa sahaja yang mementingkan kesihatan


Lihat testimoni pengguna STOKIN AJAIB di SINI.









Pengguna yang mengalami masalah sukar tidur/insomnia kini sudah boleh tidur dengan lena selepas menggunakan STOKIN AJAIB selama 3 hari!

Harga sepasang : RM56 (Semenanjung Malaysia)
                                RM60 (Sabah & Sarawak)
 2 pasang : RM108(Semenanjung Malaysia)
                     RM111(Sabah & Sarawak)

3 pasang : RM157(Semenanjung Malaysia)

                   RM160(Sabah &Sarawak)

 Harga adalah termasuk kos pos.



Sila klik butang tempahan di bawah untuk PENGHANTARAN SEGERA!



Kalian boleh menempah terus di SINI atau SMS "ST013" ke 010-7790237.


Stok ini cepat habis ya.Saya syorkan supaya anda bertindak segera untuk mengelakkan menunggu lama.

Terima kasih STOKIN AJAIB kerana membantu menyelesaikan masalah saya dan orang lain.
...................................................................................................................................................................

Ini pula ebook rujukan lengkap Panduan Berpantang 44 Hari Tradisional Dan Moden



RM30 sahaja

Tinta Pengarang

1.Tujuan rawatan pantang
1.1Tempoh rawat dan rehat
·         Pemulihan kesihatan dalaman
·          Pemulihan luaran
·          Persediaan penjagaan bayi
·         Menurunkan berat badan
 1.2. Fasa berpantang
·          Fasa sebelum bersalin
·         Fasa 44 hari
·         Fasa 44 hari hingga 100 hari
·          Fasa 100 hari dan seterusnya
·         Ubatan konvensional & tradisional
1.3 Pelan kecantikann & kesihatan
1.4 Senarai kelengkapan berpantang
1.5 Perancangan selepas pantang
·         Tip untuk ibu/wanita hamil
·         Tip untuk bapa
·         Panduan  selesai proses bersalin


Bab 2: Persediaan Bersalin
2.1 Lokasi Bersalin
2.2 Kaedah Bersalin
2.3 Persediaan Menyambut Bayi
2.4 Persediaan Mental Dan Fizikal
2.5 Prosedur bersalin

Bab 3: Persediaan Berpantang
3.1 Tujuh persediaan asas
3.2 Bantuan Penjagaan
3.3 Kelengkapan Ibu
3.4 Kelengkapan Bayi
3.5 Penyusuan Eksklusif
3.6 Tip dalam pantang

Bab 4: Rawatan Berpantang
4.1 Tradisional Dan Moden
4.2 Istilah Dalam Pantang
4.3 Masalah Dalam Pantang
4.4 Menu dalam pantang
4.5 Khasiat herba untuk wanita berpantang
4.6 Kekal cergas semasa berpantang

Bab 5: Rawatan Tradisional
5.1 Jenis Rawatan
5.2 Petua Pantang
5.3 Pemulihan selepas bersalin
5.4 Amalan Rutin 44 Hari
5.5 Kekal sihat semasa berpantang

Bab 6 : Rawatan moden
6.1 Jenis rawatan
6.2 Jenis rawatan moden
6.3 Gabungan moden dan tradisional

Bab 7: Rawatan kaedah Islam
7.1 Sejarah perbidanan wanita Islam
7.2Tip dan amalan

Bab 8: Cabaran Langsing
8.1 Menu Dalam Pantang
8.2 Senaman Yang Sesuai
8.3 Detoksifikasi

Bab 9: Diet Sihat Kekal Langsing
9.1 Pemakanan Seimbang
9.2 Gaya Hidup Sihat
9.3 Senaman Sebagai disiplin
9.4 Diet dan senaman selepas pantang

Bab 10: Panduan Langsing & Sihat
10.1 Dilema wanita
10.2 Kekal cergas dan sihat
10.3 Panduan pemilihan kosmetik, ubatan dan pil kesihatan
10.4 Tip agar sentiasa bermotivasi untuk sihat, langsing

Bab 11: Motivasi Selepas Bersalin
11.1 Menangani Tekanan ‘Pelbagai Tugas’
11.2  Tips & Motivasi Suri Rumah

11.3 Tip cergas dan sihat 24 jam

Dapatkan ebook ini dengan harga  RM30 sahaja.

Ebook Panduan Berpantang 44 Hari Tradisional & Moden

Sila klik butang di bawah untuk PENGHANTARAN SEGERA!



p/s:Jika anda sedang merancang mahu bekerja di rumah,

Rahsia Menjana Pendapatan Melalui Handphone,Klik SINI.


Salam sayang,
Nur Balqis Qahira

No comments:

Post a Comment

NAK INCOME SETIAP 21HB?

Sila masukkan maklumat diri anda untuk membolehkan saya menghantar maklumat lengkap tentang BISNES PREPAID TONEEXCEL ini.
Nama
Email
No.Telefon

Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...