Blog Nur Balqis Qahira

✔Lifestyle ✔Part Time Dari Rumah ✔Work at Home Mom ✔Home Office

Jumaat, 16 Mei 2014

Rahsia Anak Soleh


Panduan Mendidik & Membesarkan Anak Yang Soleh & Solehah

Tahukah anda, kebanyakan masalah sosial yang berlaku di luar kebanyakannya berpunca daripada pendidikan dari rumah?
Pernahkah anda terfikir, bagaimana menjadi ibu-bapa yang berjaya mendidik anak dan membesarkan anak?

Anak perlulah dididik dengan penuh rasa cinta dan bijaksana. Bukanlah memberi tekanan dan kemarahan. Pendidikan yang paling penting dalam diri anak adalah pendidikan AQIDAH. Kerana dengan pendidikan AQIDAH, anak anda mampu berjalan di muka bumi menjadi manusia yang bijaksana.

PERCAYAKAH ANDA BAHAWA KEBANYAKAN IBU BAPA TIDAK TAHU BAGAIMANA UNTUK MULA MENDIDIK ANAK???

Lihat apa kata Pakar Pendidikan Kanak-kanak?
 “Sekiranya anak anda sudah berusia 2 tahun tetapi anda masih belum lagi mula mendidik mereka secara serius, lupakanlah dia dan dapatkan anak yang baru! (Pakar Kanak -Kanak)
Sesetengah anak lebih selesa berada di luar rumah berbanding berada di rumah. Seolah-olah, berada di luar rumah lebih seronok dan bebas. Hal ini berpunca daripada cara ibu bapa berinteraksi dengannya. Sehingga tiada keseronokan tinggal di rumah. Cuba anda bayangkan jika hal ini berlaku pada diri anda sebagai ibu bapa. Anak anda mula mencari rakan-rakan di luar untuk mencurahkan isi hati dan mencari keseronokan.

TIDAKKAH ANDA BIMBANG DENGAN SITUASI TERSEBUT?

Cuba lihat fakta di bawah:
15 juta orang yahudi boleh mengusai dunia berbanding 1.6 billion ummat Islam di seluruh dunia?

MENGAPA???

Mereka bersungguh-sungguh dalam mendidik anak mereka.Education is the first bussines!
Pernah kira tak berapa banyak duit yang kita sanggup keluarkan untuk menyekolahkan anak kita seumur hidupnya nanti? Bagaimana kalau saya katakan bahawa kalau anda mengeluarkan duit itu lebih awal sedikit, lalu belanjakan ia untuk mendidik anak anda sejak kecil lagi, faedahnya jauh lebih besar dari menghabiskan beratus ribu ringgit mengahantar anak ke universiti?
Otak seorang bayi apabila dia baru lahir sudah mencapai 50% perkembangannya, mencapai 80% pada usia 2 tahun dan90% pada usia 5 tahun. Mereka sangat berpotensi menjadi anak yang bijak dan indah budipekertinya apabila kita tahu kaedah yang benar dalam mendidik mereka.

Namun, adakah wang yang anda laburkan untuk pendidikan anak sejak lahir bakal menjadikan anak lebih bijak atau bertambah liar?

 

KAMI ADA JALAN PENYELESAIANNYA...

Ebook "Rahsia Anak Soleh" ini akan merungkaikan persoalan yang sering bermain di fikiran ibu bapa yang ingin memberikan pendidikan kepada anak mereka dengan berkesan dan bijaksana. Malah, mengeluarkan sejumlah wang yang besar untuk mendidik anak sejak kecil, lebih besar faedahnya daripada ketika anak sudah meningkat remaja.
Anda tidak perlu risau, jika anda merupakan ibu bapa yang bekerjaya, anda mampu mendidik anak anda juga. Anda mampu memberikan sepenuh kasih sayang buat anak anda juga dan anda mampu menjadikan anak anda cintakan anda dengan sepenuh hati berbanding cintakan orang gaji anda.

 

APAKAH MASALAH YANG DIRUNGKAIKAN DALAM EBOOK INI?

  1. Sejauh manakah anda boleh menghukum anak sehingga tidak mempengaruhi zaman remajanya?
  2. Bagaimanakah kaedah memuji anak kecil dengan berkala bukan dengan kerap?
  3. Bilakah masa yang sesuai untuk mendidik anak?
  4. Bagaimanakah mendidik anak dengan cinta dan hikmah?
  5. Bagaimanakah menetapkan peraturan dalam rumah anda?
  6. Bagaimana menangani tingkah laku anak yang pelbagai?


SIAPA YANG PERLU MENDAPATKAN EBOOK INI?

  1. Bakal ibu atau bakal bapa
  2. Ibu bapa yang menginginkan anaknya berjaya di dunia dan akhirat
  3. Ibu bapa yang buntu dalam menangani masalah anak
  4. Ibu bapa yang bekerjaya
  5. Ibu yang mengharapkan anaknya menjadi anak yang soleh dan solehah
Jadi, jangan tunggu sehingga anak anda sudah besar. Dapatkan sekarang kerana anda perlu mengetahui kaedah yang betul dan tepat dalam mendidik dan menangani pelbagai karenah anak.

BERAPAKAH HARGANYA?

Selepas matinya seseorang anak Adam itu, hanya 3 perkara sahaja tinggalannya yang akan memberi manfaat kepadanya. Iaitu...
  1. Amal jariah serta sedekah yang pernah dilakukannya
  2. Ilmu yang bermanfaat yang pernah diajarkannya
  3. Anak-anak yang SOLEH yang mendoakannya.
Memiliki anak-anak yang soleh bukan sahaja menyenangkan & menggembirakan kedua ibu-bapanya sewaktu mereka hidup di dunia ini, malah selepas ibu-bapa mereka tiada lagi di dunia ini pun, anak yang soleh masih mampu memberikan manfaat serta kebahagian kepada kedua ibu-bapanya.
Sudah pastinya, nilai manfaat serta kebaikan itu adalah tidak ternilai harganya. Namun begitu, untuk tidak membebankan usaha anda untuk mula membentuk anak-anak anda menjadi anak-anak yang soleh & solehah, saya meletakkan harga untuk ebook ini pada RM30 sahaja.


Ya! Hanya RM30 sahaja..

ADA BONUS ISTIMEWA!

Jika anda mendapatkan ebook "RAHSIA ANAK SOLEH" ini sekarang! Anda juga akan mendapat sebuah ebook bonus istimewa daripada kami yang berjudul "EBOOK Panduan Membeli Permainan Untuk Anak-Anak"

Tahukah anda bahawa permainan kanak-kanak merupakan alat yang berkesan dalam perkembangan otak anak anda. Namun, adakah anda tahu bagaimana untuk membeli alat permainan yang mampu merangsang mindanya? Dalam ebook ini, saya menyediakan beberapa langkah yang patut anda ambil kira sebelum anda membeli alat permainan dan perkara-perkara yang patut anda ketahui untuk membeli alat permainan.

DAPATKAN SEKARANG!

Hanya RM30 sahaja untuk mula membentuk
kehidupan baru bagi anak-anak anda ke arah
ciri-ciri anak yang soleh & solehah! 


Ebook Rahsia Anak Soleh : RM30 sahaja

Sila klik butang tempahan di bawah untuk PENGHANTARAN SEGERA!



P/s :- Ramai ibu-bapa yang inginkan anak mereka menjadi seorang anak yang soleh & solehah, tetapi tidak ramai yang mahu serta serius untuk berusaha kearahnya. Apa yang mereka tahu, hantarkan sahaja anak mereka ke sekolah agama tahfiz apabila mereka sudah bersekolah kelak. Sedangkan, pembentukan anak-anak yang soleh perlu bermula lebih awal dari itu. Jadi, usah terlewat dan buktikan bahawa diri anda benar-benar serius inginkan anak yang soleh & solehah dengan mendapatkan ebook ini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...