Blog Nur Balqis Qahira

✔Lifestyle ✔Part Time Dari Rumah ✔Work at Home Mom ✔Home Office

Rabu, 19 November 2014

Komisen ke-11 Buat Duit Dari Handphone


Teks : Nur Balqis Qahira

20 November 2014.

Ya,saya dah dapat.Alhamdulillah,komisen ke-11 income hasil daripada penggunaan handphone dah masuk hari ni.Syarikat janji setiap 21 hb,tetapi memang selalu masuk awal.

Syarikat tidak pernah gagal membayar komisyen kita.Malah,seringkali membuat bayaran terus ke akaun kita lebih awal daripada tarikh yang dijanjikan.Anda pengguna handphone?Jika ya,saya nak bongkarkan satu rahsia kepada anda.

Bagaimana untuk menukarkan handphone daripada bebanan kepada aset penjana income?

Jawapannya,jadilah pengguna yang bijak.
Tak perlu tukar handphone dan bukan jual topup ya.


Komisen pada tarikh 20 November 2014.




Guna macam biasa & perkenalkan kepada sesiapa sahaja.


Siapa pun anda,semestinya anda adalah pengguna handphone.Apa yg anda dapat jika topup/bayar bill handphone anda?Hanya dpt sms,call & internet sahaja?Rugi......Jom saya tunjukkan cara bagaimana menjadikan handphone yang anda guna sekarang sebagai aset penjana income,bukan bebanan.



Sms/whatsapp/telegram saya di line berduit saya 010-7790237(Nur Balqis Qahira)
atau layari entri terdahulu saya .BAGAIMANA MENJADIKAN HANDPHONE SEBAGAI SUMBER PENDAPATAN TANPA PERLU KELUAR RUMAH?KLIK SINI

Jangan terlalu lama berfikir untuk melakukan sesuatu. Bertindak dan lakukan sahaja apa yang kita inginkan & jangan berdolak-dalih kerana bertangguh itu akan melambatkan proses kita untuk berjaya.

Jumpa lagi,
Nur Balqis Qahira
010-7790237

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...